Instagram

Instagram did not return any images.

Obserwuj

Wyzwanie „Joga na mocny i płaski brzuch” DZIEŃ 1

Luty 13, 2018

Zapraszam Cię na absolutnie nieszablonowe wyzwanie. Sesje jogi z ćwiczeniami pilates oraz ćwiczeniami z treningów funkcjonalnych. Moje kreatywne połączenie najbardziej efektywnych asan i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, a zwłaszcza poprzeczny brzucha. Podczas wyzwania uczysz się pracować z uddiyana bandha. 

 Wyzwanie trwa 7 dni. Każdego dnia będę wrzucała wpis z motywacją i filmikiem treningowym.
Możesz przyłączyć się w każdej chwili. Spróbuj. Potrzebujesz tylko maty oraz kilku sprzętów domowych, które masz zawsze pod ręką. Zamiast drewnianych klocków w sesji 4, możesz użyć książek. Zamiast pałeczek (ja mam takie do grania na gongu;-D), możesz wziąć dwa kilki, paski, patyki, cokolwiek do trzymania podczas ćwiczeń.

 Przeciwwskazania : wyzwanie nie jest dla kobiet w ciąży oraz osób z problemami zdrowotnymi wykluczającymi udział w zajęciach jogi czy pilates ( m.in: problemy gastryczne, niedo i nadciśnienie, kontuzje i rehabilitacja po kontuzjach czy operacjach, problemy z sercem i jego nieregularnym rytmem, zawroty głowy, poważna wada wzroku, kobiety w menstruacji, kobiety wracające do kondycji po porodzie, problemy ze stawami czy kręgosłupem – jeśli nie jesteś pewien, czy możesz brać udział w moim WYZWANIU, skonsultuj się z lekarzem).

  Weź matę. Przygotuj szklankę wody. Znajdź trochę czasu. Usiądź w spokoju i zacznij praktykę z wyzwaniem „Jogi na mocny i płaski brzuch”. Niedługo wiosna. Znowu zaczniemy ulegać modzie na idealne brzuszki. Ja nie przejmuję się takimi sprawami oraz trendami, czując się dobrze w swoim ciele przez cały rok. Większość z nas będzie szukała jednak efektywnych treningów, by szybko powrócić do idealnej kondycji i móc założyć obcisłe szorty oraz sukienki. Moje wyzwanie na pewno Ci to ułatwi. Przy okazji poczujesz moc nieszablonowego zestawu asan i ćwiczeń. Przed każdą sesją rozgrzej się. Możesz skorzystać z mojej propozycji rozgrzewki z powitaniami słońca (filmik poniżej), albo wybrać własną.  Zapraszam;-)


ROZGRZEWKA Z POWITANIAMI SŁOŃCA

Dzień 1

MOTYWACJA 😉

   Tu zaczynasz. Tu i teraz. Spokojnie, cierpliwie, powolutku. So Hum.
Przez cały tydzień nauczysz się słuchać siebie, swoich emocji, potrzeb ciała, wyprowadzać każdy ruch uważnie, zauważać swoje mocne i delikatniejsze strony.  WZMOCNISZ OŚRODEK RÓWNOWAGI. 
WZMOCNISZ BRZUSZEK, centrum swojego wszechświata  – uddiyana bandha. 
Zapraszam 🙂

NAMASTE

    Leave a Reply

    Instagram

    Obserwuj