Instagram

Instagram did not return any images.

Obserwuj

Wyzwanie „Joga na mocny i płaski brzuch” DZIEŃ 3

Luty 14, 2018

Powoli, skutecznie zaczynamy uruchamiać uddiyana bandha. Utrzymywać delikatnie aktywny mięsień poprzeczny brzucha. Myślimy o stabilizowaniu miednicy podczas skrętów oraz utrzymywania pozycji równoważnych. Podczas „rolowania” ciała na matę oraz w górę, brzuch jest wciągnięty, mięsień poprzeczny brzucha pracuję (napięty), lecz bez wpływania na ciągłość wdechów i wydechów (nie wstrzymuj oddechów). W pozycji Kobry, podczas delikatnego uniesienia klatki piersiowej w górę, utrzymujesz wciągnięty brzuch, jakbyś oddalał pępek od powierzchni maty. Czujesz wtedy, że pracuję mięśnie górnej części pleców, bez uczucia napięcia w odcinku lędźwiowym.

Dziś poczujesz mocniejszą pracę brzuszka. Przyśpieszymy nieco z tempem. Dodamy więcej asan i pozycji pilates. Zmęczymy się troszeczkę mocniej. Z olbrzymim uśmiechem, satysfakcją, dużą dawką pozytywnej energii, wkroczysz w dzień.

Rozłóż matę, przywdziewając wygodny strój. Usiądź i włącz filmik.

Tradycyjnie rozgrzewka ;-D

Dzień 3

Czujesz, że masz mięśnie brzucha. Czujesz ,że możesz nimi pracować;-). Wszystko da się zrobić i zmienić, jeśli tylko bardzo tego pragniesz. Zaczynasz wierzyć w siebie widząc i odczuwając różnice. Zauważasz jak bardzo zmienia się sylwetka podczas praktyki jogi, gdy uruchamiasz mięśnie brzucha, przypominając sobie jak się czułeś podczas długich godzin przesiadywania, lub stania w pracy. Cała niemoc i ból nadmiernie obciążanych mięśni, ciągle w tych samych, zgarbionych pozycjach, powoli zaczyna znikać. Może zacznę regularnie ćwiczyć? Wiem już, jak dobrze się czuję, gdy dam sobie trochę więcej innego ruchu niż zazwyczaj.

Czujesz moc.
Siłę swoich mięśni.
Zaczynasz poznawać siebie na nowo.

NAMASTE;-)

    Leave a Reply

    Instagram

    Obserwuj